Aktualności

Przystanek Woodstock najbardziej medialnym festiwalem muzycznym

2017-09-06 10:14:19

 

Zgodnie z raportem przygotowanym przez Press-Service Monitoring Mediów dla "Pressserwisu", Przystanek Woodstock jest najbardziej medialnym festiwalem muzycznym! W okresie od 1 czerwca do 30 sierpnia br. na temat 11 letnich festiwali muzycznych w mediach (telewizja, prasa, internet, radio) pojawiło się 857 979 wzmianek – wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów przygotowanej dla "Presserwisu".

 

Najwięcej wzmianek pojawiło się na temat Przystanku Woodstock, który odbywał się w dniach 3-5 sierpnia br. w Kostrzynie nad Odrą - 593,2 tys. materiałów. Dla porównania w 2016 roku, w okresie 1.06-22.08 było to 24,4 tys. wzmianek. Na medialność tego festiwalu w br. wpływ miała m.in. wypowiedź ministra spraw wewnętrznych Mariusza Błaszczaka, który zgłaszał wątpliwości co do bezpieczeństwa imprezy, a także wypowiedź Jerzego Owsiaka, prezesa fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, skierowana do posłanki PiS Krystyny Pawłowicz, aby spróbowała seksu.

 

O letnich festiwalach muzycznych najchętniej rozpisywano się w mediach społecznościowych – 811 tys. materiałów. W serwisach internetowych pojawiło się 42,4 tys. materiałów, w radiu i telewizji - 2,7 tys., a w prasie - 2,4 tys.

 

Wzmianki pochodziły najczęściej z Facebooka (609 tys.), Instagrama (101 tys.), Twittera (44 tys.), YouTube (29 tys.), Wykopu (9,5 tys.).

 

(za: www.press.pl)

 

23. Przystanek Woodstock, fot. Michał Kwaśniewski

 

 

POKAŻ PODOBNE
ZOBACZ TEŻ