22. Przystanek Woodstock po raz kolejny liderem w większości kategorii, które są brane pod uwagę przy analizach ruchu internetowego, zainteresowania uczestników oraz ilości publikacji medialnych w okresie festiwali wakacyjnych.
Na podstawie raportu „Letnie Festiwale Muzyczne Raport medialny 1 VI – 15 VIII 2016”, wynika, że Przystanek Woodstock zanotował największą liczbę publikacji medialnych spośród wszystkich festiwali, które odbyły się w okresie wakacyjnym.
Duża w tym zasługa publikacji, które znalazły się w internecie. Jednak Przystanek Woodstock był także bardzo obecny w mediach tradycyjnych, czyli w prasie, radiu i telewizji.
Przystanek Woodstock jest także liderem jeśli chodzi o internetową ilość fanów w serwisie facebook. Na podstawie raportu przygotowanego przez firmę Sotrender wynika, że pod tym względem, Najpiękniejszy Festiwal Świata, posiada ich największą ilość. [Dane z lipca 2016 roku].
Nie byłoby to możliwe, gdyby nie Wasze zaangażowanie! Raport Katarzyny Kowalczyk - „Przystanek Woodstock w mediach społecznościowych”, napoleoncat.com, jasno pokazuje jak dużą aktywnością wykazaliście się podczas trwania festiwalu.
Jak widać, razem tworzymy Przystanek Woodstock, nie tylko na kostrzyńskim polu, ale także w Internecie, za co bardzo Wam dziękujemy. Już przygotowujemy się do 23. Przystanku Woodstock, który odbędzie się w dniach 3-4-5 sierpnia 2017 roku, w Kostrzynie n. Odrą. Bądźcie z nami cały rok!