Aktualności

Woodstock najczęściej w mediach

2015-10-01 15:19:07

We wrześniu zakończył się sezon letnich festiwali muzycznych. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumował obecność medialną największych z nich w okresie od 1 czerwca do 13 września 2015 r. 
 
Zdecydowanie najczęściej w mediach można było spotkać doniesienia odnośnie festiwalu organizowanego przez Jurka Owsiaka. Jedna trzecia ogółu przekazu na temat analizowanych wydarzeń należała właśnie do Przystanku Woodstock – 19,4 tys. materiałów. Najwięcej materiałów w nawiązaniu do tej imprezy ukazało się na portalu Gazetalubuska.pl (137 publikacji) i w Programie Trzecim Polskiego Radia (120). 

Open’er tym razem uplasował się na drugim miejscu (11,3 tys. materiałów), przed Off Festival (6,7 tys.). W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych eventów muzycznych znaleźli się także Jarocin Festiwal (4,7 tys.), Orange Warsaw Festival (4,2 tys.), Kraków Live Festival (4 tys.), Tauron Nowa Muzyka (2,3 tys.), Impact Festival (1,4 tys.), Audioriver (1,4 tys.) i Festiwal Legend Rocka (1,2 tys.).
 

Wykres 2. Liczba publikacji na temat letnich festiwali muzycznych (1.06-13.09.2015 r.)

 

Przeczytaj cały raport „Letnie Festiwale Muzyczne”



(PRESS-SERVICE Monitoring Mediów,ajo)
 
POKAŻ PODOBNE
2021-09-22 10:35:47

Muzyka z Pol'and'Rock na Instagramie!

Już teraz możecie dodać do swoich relacji na Instagramie muzykę nagraną podczas koncertów na Najpiękniejszym Festiwalu Świata!

2021-09-14 11:41:51

Pol'and'Rock w jubileuszowym wydaniu miesięcznika Teraz Rock

"Organizatorzy po mistrzowsku rozegrali temat" pisze na temat tegorocznej edycji Najpiękniejszego Festiwalu Świata Marcin Bąkiewicz w najnowszym wydaniu miesięcznika Teraz Rock. Recenzenci magazynu przyznali najwyższą notę płycie Acid Drinkers.

ZOBACZ TEŻ