Festiwalowa puszka Lecha Premium z grafiką zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka jest dostępna w sklepach na terenie całej Polski.
W ramach loterii prowadzonej przez markę Lech miłośnicy Najpiękniejszego Festiwalu Świata mogą wygrać limitowaną, muzyczną koszulkę z grafiką autorstwa Jurka, która będzie świetną pamiątką z wydarzenia. Aby zagrać o tę i inne koszulki oraz imprezowe, przenośne głośniki, wystarczy wejść na stronę loterialech.pl i wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem piwa Lech.
W strefie sprzedażowej Lecha na uczestników Festiwalu będzie czekać wiele nowości. Oprócz flagowych lagerów Lech Premium oraz Lech Free znajdą się w niej najnowsze smaki z portfolio m.in.: Lech Chmiele Cytrusowe, Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe oraz Lech Free 0,0% Dark Fruits Sour. Marka Kompanii Piwowarskiej we współpracy z Pol’and’Rock Festival przygotowała także specjalne gadżety
Działania prowadzone przez markę będą miały również charakter ekologiczny. W strefach sprzedażowych pojawią się kubki wielokrotnego użytku z plastiku pochodzącego w 100% z recyklingu. Będzie można je wypożyczyć na czas trwania Festiwalu i zwrócić w dowolnym momencie, a także wziąć udział w akcji “Zaraz Będzie Czysto”.
Tradycyjnie już w strefie Sprawdź Promile każdy uczestnik będzie mógł skorzystać z badania profesjonalnym alkomatem i sprawdzić, czy powrót z imprezy do domu będzie bezpieczny.