Wyróżnienia i badania

Woodstock - obecnie Pol'and'Rock Festival - doceniany na całym świecie

2017

Przystanek Woodstock na trzecim miejscu w rankingu Music Festival Wizard w kategorii festiwale Europejskie i na pierwszym miejscu wśród festiwali organizowanych w Europie Środkowej 

 

Przystanek Woodstock nominowany w trzech kategoriach European Festival Awards: za wyjątkowe podejście do współpracy z marką, za innowacyjne rozwiązania w zabezpieczeniu terenu imprezy, oraz za zaangażowanie społeczne festiwalu 

 

Przystanek Woodstock najbardziej medialnym festiwalem muzycznym - raport Press-Service Monitoring Mediów

450 tys. wzmianek o Woodstocku w Internecie - podsumowanie przygotowane przez SentiOne 

 

2016 

Przystanek Woodstock na trzecim miejscu wśród polskich marek o najwyższej wyróżnialności - badanie MillwardBrown oraz agencji Young&Rubicam

 

2015  

Przystanek Woodstock wyróżniony Międzynarodową Nagrodą Przemysłu Muzycznego Los Angeles MUSEXPO 2015 (International Music Industry Awards 2015) w kategorii Promotor Roku – Jurek Owsiak 


 

2014 

„25 na 25 lat. Marki dla Polski" -  wyróżnienie WOŚP, Przystanku Woodstock  i Jerzego Owsiaka przez magazyn Brief 

 

2011 

Złoty Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej

  Przystanek Woodstock najlepszą imprezą masową dekady - w plebiscyt "Złote Kropy Onetu"  

Przystanek Woodstock – trzeci najlepiej zorganizowany festiwal w Europie według badań Havas Sports & Entertainment

 

2009 

Przystanek Woodstock i Jerzy Owsiak laureatami plebiscytu Ale Sztuka 2009 organizowanego przez Radio Zachód, Gazetę Wyborczą i TVP Gorzów Wielkopolski  

Jurek Owsiak został  wyróżniony przez ministra spraw zagranicznych Adama Daniela Rotfelda za zasługi w promocji Polski za granicą 

 

 

Nagrody za aktywności organizowane w czasie Festiwalu 

 

2017

Brązowe Effie 2017 w kategorii BRAND EXPERIENCE za Woodstock Challenge dla marki Play (Zgłaszający: Plej, Tabasco Jacek Stachera)

 

2015 

MP Power Awards za najlepszy projekt aktywnego outdooru 2015 rok za strefy marki Play w czasie Przystanku Woodstock 

 

2013

Srebrne Effie za strefy marki Play w czasie Przystanku Woodstock nagrodzonej Srebrnym Effie 2013 w kategorii Promocja miejsc i wydarzeń oraz sponsoring kultury i sportu (Zgłaszający MediaCom Warszawa, Grey Group Poland)

 

 

 

 

Dołączyliśmy do Europejskiej Ligi Festiwali:

 

 

ZOBACZ TEŻ