Woodstock - obecnie Pol'and'Rock Festival - doceniany na całym świecie
2022
Festiwal Pol'and'Rock został uznany Top Marką w kategorii Festiwale - według Press i PSMM
2021
Dwie statuetki w plebiscycie Złotych Spinaczy (brąz w kategorii Kultura i media - 27. Pol'and'Rock Festival, srebro w kategorii Event Społeczny - 27. Pol'and'Rock Festival)
Festiwal Pol'and'Rock został uznany Top Marką w kategorii Festiwale - według Press i Press Service
2020
Najpiękniejsza Domówka Świata została nagrodzona w konkursie Złote Spinacze 2020: dwoma złotami w kategorii Social media oraz Kultura i media, a także brązem w kategorii Event Społeczny
Festiwal Pol'and'Rock został uznany Top Marką w kategorii Festiwale - według Press i Press Service
2019
wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii CSR za Backpacks rock (wspólnie z Isobar Polska, Boscata, Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Dentsu X, Carat Polska
2018
Złoty Spinacz w konkursie "Złote Spinacze" w kategorii Efektywność za projekt Sprawdź Promile (wspólnie z Kompania Piwowarska, Boscata)
Srebrny Spinacz w konkursie "Złote Spinacze" w kategorii Social media za projekt Pol’and’Rock Festival 2018 – Zaraz Będzie Czysto
2017
450 tys. wzmianek o Woodstocku w Internecie - podsumowanie przygotowane przez SentiOne
2016
Przystanek Woodstock na trzecim miejscu wśród polskich marek o najwyższej wyróżnialności - badanie MillwardBrown oraz agencji Young&Rubicam
2015
Przystanek Woodstock wyróżniony Międzynarodową Nagrodą Przemysłu Muzycznego Los Angeles MUSEXPO 2015 (International Music Industry Awards 2015) w kategorii Promotor Roku – Jurek Owsiak
2014
„25 na 25 lat. Marki dla Polski" - wyróżnienie WOŚP, Przystanku Woodstock i Jerzego Owsiaka przez magazyn Brief
2011
Złoty Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej
Przystanek Woodstock najlepszą imprezą masową dekady - w plebiscyt "Złote Kropy Onetu"
Przystanek Woodstock – trzeci najlepiej zorganizowany festiwal w Europie według badań Havas Sports & Entertainment
2009
Przystanek Woodstock i Jerzy Owsiak laureatami plebiscytu Ale Sztuka 2009 organizowanego przez Radio Zachód, Gazetę Wyborczą i TVP Gorzów Wielkopolski
Jurek Owsiak został wyróżniony przez ministra spraw zagranicznych Adama Daniela Rotfelda za zasługi w promocji Polski za granicą
Nagrody za aktywności organizowane w czasie Festiwalu
2017
Brązowe Effie 2017 w kategorii BRAND EXPERIENCE za Woodstock Challenge dla marki Play (Zgłaszający: Plej, Tabasco Jacek Stachera)
2015
MP Power Awards za najlepszy projekt aktywnego outdooru 2015 rok za strefy marki Play w czasie Przystanku Woodstock
2013
Srebrne Effie za strefy marki Play w czasie Przystanku Woodstock nagrodzonej Srebrnym Effie 2013 w kategorii Promocja miejsc i wydarzeń oraz sponsoring kultury i sportu (Zgłaszający MediaCom Warszawa, Grey Group Poland)